Paste your Google Webmaster Tools verification code here
پنج شنبه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۹
عناوین خبر
خانه / بازار / کنفرانس تحول دیجیتال ایران با حمایت بانک رفاه کارگران برگزار شد

کنفرانس تحول دیجیتال ایران با حمایت بانک رفاه کارگران برگزار شد

دکتر هادی ویسی مسئول مرکز نوآوری بانک رفاه گفت: شناخت مشتری، محور مهم تحول دیجیتال در حوزه بانکی است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز است تا آن را به دانش تبدیل کنیم.

به گزارش همیار مردم، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، درکنفرانس “تحول دیجیتالی ایران” که با حمایت بانک رفاه برگزار شد، دکتر ویسی گفت: درباره تحول دیجیتال سخن زیاد گفته و نوشته شده اما هر تغییری هزینه‌هایی دارد که باید آن را بپذیریم و محور مهم این تحول در حوزه بانکی، شناخت مشتری است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز داریم تا بتوانیم آن را به دانش تبدیل کنیم.
 ویسی افزود: برای این که از داده‌ها به دانش برسیم، نیاز به تحلیل داریم و تا زمانی‌ که زیرساخت این تحلیل را ایجاد نکنیم هیچ تحلیل‌گری نمی‌تواند از داده‌ها استفاده کند.
دبیر کنفرانس تحول دیجیتالی به کمبود داده اشاره کرد و گفت: کیفیت‌ یادگیری اکنون به بلوغ خوبی در دنیا رسیده، اما ما از یادگیری عمیق استفاده نمی‌کنیم، چرا که کمبود داده داریم و نمی‌توانیم دست به تحلیل بزنیم.
ویسی افزود: سازمان‌ها باید به سوی یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و کاربردهای آن بروند تا خروجی بهتری از این راه شکل بگیرد.
این کنفرانس با حمایت مرکز نوآوری بانک رفاه (رفاتک) در حوزه تحولات دیجیتالی، ۲۴ و ۲۵ دی ماه سال جاری با حضور استادان و کارشناسان این حوزه که به ارائه مقاله پرداختند در هتل همای تهران برگزار شد.

درباره‌ی همیار مردم

پایگاه خبری و تحلیلی همیار مردم برای تسهیل در رفاه و دسترسی کم هزینه به اخبار روز بنیان نهاده شد. در این راه دست دوستی به سوی همه مردم و جریان ها و اهل نظر دراز می کنیم؛ از آنان همفکری، همکاری و یاری می طلبیم و در بدایت و نهایت کار توفیق این انتخاب را از قدیر علیم و رحیم دستگیر می طلبیم. جانشین مدیرمسئول و دبیر شورای سیاست گذاری: آرزو زلفعلی پور علی آبادی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

رفتن به نوار ابزار